bilder på diplomen

Hej alla läsare! Tänkte bara lägga till lite från Johannas inlägg tidigare idag. Hon nämnde att vi gick runt och gav ut diplom idag till dem fyra restaurangerna som har medverkat. Men innan det så var vi hos rektor Björn på vår skola och blev sponsrade till några snygga ramar som vi skulle köpa, det blev svarta ramar för både jag och Johanna tyckte att det var snyggast! Alla restauranger blev jätte glada och tackade för ett gott samarbete, jag tror att alla vi pratade med blev lite förvånad att vi fått in pengar till 1800 skolmåltider!
Tack till: Einars konditori, Cactuz salladsbar, Pias Café och Pita!

Jag (Amanda) med diplom.
och min kära Johanna med diplom!
Nu återstår bara slutklämmen av projektet, redovisningar här kommer vi!
/Amanda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här!

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0