sista bössan ute

Alla vet väl hur skönt det känns när något är gjort? Nu har jag och Johanna nått ut med våra bössor, restaurangen Pita tog emot våran sista bössa, så nu vet alla vart ni ska lägga era slantar ;) Jag hoppas verkligen att ni som läser får insperation från oss och vågar göra nått liknande. Det är verkligen jätte roligt och inte alls svårt. Om ni inte är sugna på att jobba med "skolmat blir kunskap" så finns det ett liknande projekt som jag har jobbat med, som heter "röj en mina" http://fn.se/skola/roj-en-mina-for-skolan/ 
här kan ni läsa mer om det, tveka inte!

Vi har också hamnat på FN:s hemsida, hur coolt är inte det!? http://fn.se/ung/hant-och-sant/rapport-ifran-ett-projektarbete-om-skolmat-blir-kunskap/ Vi får tacka Sofia Jagbrant för allt hon har hjälpt oss med, en riktig stjärna! På Måndag ska vi ha möte med vår handledare på skolan, vi har några idéer som vi inte riktigt vågar avslöja ännu men den som fortsätter läsa får se!


En bild på Johanna när hon leker på lektionen...
men roligt måste vi ju också ha! ;)

/Amanda

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni gör verkligen ett toppenjobb brudar, fortsätt så! <3

2010-10-03 @ 03:00:22
Postat av: Sirpa

Vad ni är duktiga . Jag blir inspirerad att göra nåt själv ,kan ni så kan jag . Massor kramar

2010-10-06 @ 08:28:20

Lämna gärna en kommentar här!

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0