FN-dagen!

Idag är det FN-dagen, den har uppmärksammats av mig och Johanna genom att vi har pratat om vårt projekt på Bohusläns museeum. Såklart var det andra som pratade om sina projekt också, riktigt roligt att höra på! En musikklass var också på museet och sjöng vilket bara gjorde stämningen bättre. Det roligaste var att det var mer folk än vad vi ens kunde drömma om. Folk som stod längs väggarna för att inte alla stolar räckte till. Jag tror faktiskt inte att jag har pratat inför så många innan, men det var bara kul eftersom det är nått roligt vi pratar om. Sedan hade vi gratis fika, bullar, kaffe och saft... men såklart fick man lägga ett bidrag ;) och vi fick ihop riktigt mycket. vi ska räkna en bössa imorgon så vi får se hur mycket vi fick ihop :) Verkligen en lyckad dag, tack alla som var där!

Här kommer en bild på när jag och Johanna pratar om skolmat blir kunskap!

over and out!


Kommentarer
Postat av: frida magnusson

Vad roligt att det går bra för er, hoppas ni får mycket pengár! hih

2010-10-24 @ 17:55:58
Postat av: Sirpa

Det ser proffsigt ut .Synd att jag var sjuk annars hade jag gärna lyssnat ! Kram

2010-10-25 @ 12:47:13

Lämna gärna en kommentar här!

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0