Projektet lider mot sitt slut :(

Ni som är uppdaterade och läser bloggen vet att vårt projekt skolmat blir kunskap lider mot sitt slut :( Insamlingen gick jätte bra och jag tror att vi har lyckats att inspirera många att göra något liknande vilket var vårt syfte med projektet! Men i detta inlägg skulle jag främst vilja tacka min kompanjon Johanna. Det är så otroligt viktigt att man jobbar med någon man trivs med när man gör ett projekt i nästan ett år. Det har vart en lång tid men jag har haft så sjukt roligt! Jag är tacksam att jag fått lära känna henne mer och att få utvecklas tillsammans med henne! Kan utan tvekan säga att detta projekt och hela 3an har vart den bästa tiden på hela gymnasiet och det är mycket tack vare Johanna! Så tack Johanna :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här!

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0