artikeln publicerad

HEJ!
Idag vaknade jag halv 7 på morgonen .. men som vanligt låg kvar i sängen och halvsov en stund..
men då helt plötsligt spärra ja upp ögonen helt och satte mig upp i sängen och tänkte TIDNINGEN!
jag drog på mig kläder snabbt och sprang ut i regnet fram till brevlådan.. när ja kom in bläddra ja igenom tidningen snabbt, och ja DÄR VA VI!!

Nu sitter jag och amanda och läser igenom artikeln här i skolan. vi är jättenöjda! Den blev hur bra som helst!
Vi hoppas verkligen att fler går in på vår blogg nu.. Om ni har bohusläningen, läs gärna artikeln :) och om någon är intresserad av att vara med i vår insamling kan ni gärna lämna en kommentar, eller ta kontakt med oss!

Såhär såg artikeln ut:
( Klicka för större bild )

/ Johanna
fortsättning följer..


Kommentarer
Postat av: Håkan Wide´n

Jättebra arbete.

Och kul att ni uppmärksammas i massmedia.

Fortsätt att göra ett bra jobb med det här.



2010-10-21 @ 10:42:04

Lämna gärna en kommentar här!

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0