Höstlovet avklarat!

Ursäkta för dålig uppdatering, men vi har faktiskt haft ett riktigt skönt höstlov! Jag och Johanna har nyss anmält oss till en "Afrikans helg" som kommer att inträffa nästa helg!
Detta står på deras hemsida:
Kom till ett spännande och omtumlande forum, med föredrag, seminarier, workshops, film, musik, dans, mat och möten på temat Afrika. Vi skapar en mötesplats för viktiga frågor. Vad är utveckling? Vad är rättvist? Vad är hållbart? Hur och var kan jag engagera mig? Hur kan jag komma ut i världen?

Det låter jätte spännande och vi ser fram emot det jätte mycket! Förhoppningsvis tar vi massa bilder och lägger ut här! Vill också påminna er om att ni kan ställa frågor här om ni behöver hjälp med något angående om ni vill starta projekt inom FN, så kan vi lotsa er vidare!

Ha en bra Skola/Arbets vecka, over and out :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här!

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0